ZSP REDA

Nauka historii przez search engine optimization companies gry
czwartek, 27 kwietnia 2017 07:46

Zainteresowanie uczniów historią nie jest łatwym zadaniem, ale dającym wiele satysfakcji. Jak można przyswajać wiedzę historyczną? Oczywiście przy okazji dobrej zabawy. Taką formę edukacyjną wprowadzono na zajęciach historii i społeczeństwa.

                                            

Na zajęciach wykorzystano następujące gry planszowe

  • Pan tu nie stał oraz Reglamentacja – to gra, której kanwą są lata 80. XX w. Tym razem zadaniem graczy jest skompletowanie odpowiedniej ilości artykułów pierwszej potrzeby w sytuacji braku towarów w sklepach, dzięki czemu gra świetnie oddaje „kartkowe” realia reglamentacji towarów.
  • „Pamięć refused credit ’39”, oparta na zasadach popularnej gry „Memory”, wprowadza uczniów w tematykę kampanii wrześniowej 1939 r., operując archiwalnymi zdjęciami
  • „ZnajZnak” jest grą edukacyjną przeznaczoną dla dwóch graczy, w której wiedza przychodzi samoistnie podczas rozgrywki. Przy użyciu jednego kompletu kart w „ZnajZnak” mogą grać jednocześnie nawet 32 osoby. W trakcie rozgrywki w „ZnajZnak” gracze uczą się rozpoznawać symboliczne dla polskiej historii znaki, daty, postacie, miejsca, przedmioty…
  • Wojna york hotels w obronie Lwowa -Zadaniem 7. Eskadry Myśliwskiej jest powstrzymanie 1. Armii Konnej, która galopuje w kierunku Lwowa. Polscy i amerykańscy lotnicy starają się zatrzymać natarcie bolszewików na linii Bugu. Po raz pierwszy w historii samoloty walczą z uzbrojoną w karabiny kawalerią. Przed 95 laty garstka pilotów powstrzymała wielotysięczną konnicę
  • Kolejka-Gra seo services Kolejka przeznaczona jest dla 2 do 5 graczy, a z dodatkiem "Ogonek" dla 6, a jedna gra trwa godzinę. Gra polega na zdobyciu określonej liczby artykułów ze sklepów znajdujących się na planszy. Na początku gry pionki (po 5 pionków na gracza) rozstawia się w kolejce do sklepów. Na końcu kolejki staje spekulant. Na początku każdej tury odbywa się "dostawa", polegająca na umieszczeniu w sklepach artykułów wylosowanych na kartach dostawy. Po dostawie odbywają się "przepychanki kolejkowe", polegające na przestawianiu pionków na planszy zgodnie z instrukcjami znajdującymi się na kartach kolejki. Później pionki "zabierają" towary do domu, po czym z powrotem wracają na plansze do kolejek. Po pięciu turach kolejki ustawiane są na nowo, a z planszy zabiera się zużyte karty kolejki, które wracają do graczy. Kiedy gracz zbierze wszystkie artykuły, wygrywa grę.
  • Światowy loan payment calculator konflikt-Czasy współczesne, kraj położony gdzieś pomiędzy strefami wpływów wschodu i zachodu. Jesteś lokalnym politykiem, który chce przejąć władzę w państwie wykorzystując ku temu wszystkie dostępne wpływy zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrze. Żeby pokonać innych podobnych sobie będziesz musiał ich zwodzić i kłamać. Właśnie tak pokrótce przedstawia się fabuła gry karcianej Światowy Konflikt.
  • Timeline-Co wynaleziono najpierw: żarówkę czy okulary? Co powstało wcześniej: Empire State Building czy pierwsze wydanie Władcy Pierścieni J.R.R Tolkiena? Alfabet Morse'a powstał przed, czy po wynalezieniu korkociągu?Wraz z grą karcianą Timeline poznasz odpowiedzi na te, oraz tysiące innych pytań, konfrontując swą wiedzę i domysły z faktyczną chronologią.
  • 1 2 
  • 3 4
  • Autor: seo company p. A. Siepetwoska
 

logoaefslogo ea

Copyright spain hotels © Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Redzie

Komunikat. seo company Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. ×